In vizor

Clujeanca nedreptatita de clinica Medstar: doctorul la care avea programare nu a venit la cabinet si receptionerele i-au dat cu flit

Si-a facut programare la Ortopedie luni, 12 ianuarie, insa medicul nu a mai ajuns la cabinet. In loc de explicatii si solutii, angajatele clinicii Medstar unde o clujeanca se plange ca a patit aceste umilinte, nu au luat-o in seama si s-au mirat ca pleaca. Oficialii clinicii i-au prezentat scuze si o consultatie gratuita la alegere intre alte doua specializari. 

O clujeanca reclama modul total neprofesionist prin care a fost tratata la clinica privata Medstar. Femeia spune ca si-a facut o programare on-line la unul dintre specialistii clinicii care nu a catadicsit sa se prezinte la ora stabilita.

„Mi-am facut programare online de la sfarsitul saptamanii trecute la ortopedie, iar luni dimineata (la ora 8;30) am fost sunata pentru a mi se confirma ca miercuri la ora 17 sunt asteptata la ortopedie la domnul Buescu. Am asteptat aproape jumatate de ora in fata biroului domnului doctorsi n-a venit”, spune aceasta.

Mai mult, femeia considera ca si atitudinea femeilor de la receptie a fost nepotrivita.

“Vin ca o fraiera la privat cu banii in buzunar gata sa ii dau pentru o amarata de consultatie. Nu sunt bagata in seama de nici una dintre cele patru persoane de la receptie. Domnul doctor nu este deja acolo, asa cum ar trebui sa fie, asteptandu-ma el pe mine, cel care urmeaza sa il plateasca. Astept ca fraiera jumatate de ora, mi se promite ca voi fi instiintata ce s-a intamplat, dar sunt mai interesante povestile cu colegele decat eu, care urmeaza sa te platesc,. iar cand plec ma intrebi ” De ce?”, a aratat I.K.

Una dintre receptionerele implicate a declarat ca totul s-a intamplat pentru ca I. K. nu a vrut sa astepte. 

„Noi am incercat sa ii dam o explicatie, dar dansa a iesit rapid pe usa”, a spus aceasta. 

Directorul executiv al clinicii, Luminita Pop, a avut o pozitie diplomatica in legatura cu acest incident, mentionand ca i-a raspuns la plangere cu un mail in care isi prezinta scuze si ii ofera o consultatie gratuita, la alegere intre doua specializari. 

„Aveti perfecta dreptate in ceea ce priveste cerintele pacientului care se adreseaza unui serviciu medical in sistem privat, cerinte carora intotdeauna incercam sa le venim in intampinare cu promptitudine, calitate si eficienta!

Din pacate, specialitatea ORTOPEDIE este una dintre cele mai deficitare in ceea ce priveste capitalul uman, ultimele 3 generatii de absolventi UMF pe aceasta specialitate alegand sa profeseze in strainatate (predecesorul dnului dr. Buescu a plecat in Germania!), astfel incat asigurarea colaborarii cu un medic ortoped este extrem de dificila !  Dupa eforturi sustinute am reusit sa-l recrutam pe dnul dr. Buescu- medic chirurg ortoped, doctorand UMF,specialist in domeniu si dedicat profesiei sale, colaborarea cu acesta fiind uneori deficitara tocmai din cauza supraspecializarii sale, in chirurgie ortopedica!

La ora la care dumneavoastra urma sa fiti consultata, dnul dr. Buescu era intr-o operatie dificila, a carui durata a fost peste cea preconizata initial, ca urmare a unor complicatii ivite pe parcursul acesteia, fapt ce l-a impiedicat sa raspunda la telefonul colegelor noastre!
In ceea ce priveste atitudinea personalului din receptie, se va face o ancheta interna pentru a se stabili exact gradul de vinovatie al acestora, functie de care vor fi aplicate sanctiunile cuvenite!

Avand in vedere ca suntem un centru care isi respecta pacientii, ca o compensare a timpului pierdut si stresului emotional cauzat, functie de problema dumneavoastra de sanatate, va oferim gratuit o consultatie la Reumatologie sau Medicina Interna”, i-a raspuns directoarea femeii nemultumite. 

Clujeanca spune insa ca este in continuare suparata, mai ales ca a venit din Floresti, in traficul infernal de acolo, pentru consultatia in cauza. 

„Degeaba imi zice mie ca domnul doctor a avut o interventie si degeaba ma recompenseaza cu o consultatie la reumatologie ca pe mine nu asta ma supara”, a spus I. K.

„Nu o sa mai merg la nicio alta consultatie la Medstar. Nu vreau nimic, ci doar sa se inteleaga ca li se pot face reclamatii si lor, pentru ca ofera ceva in plus fata de stat, pentru care eu sunt dispusa sa platesc”, a conchis clujeanca.

Foto: Facebook Medstar

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *