Rautacisme

Clinica MEDICOVER si-a trimis si ea o piarizda la cersit free-media

Ce frumos e sa fii „piar” in ziua de azi! Stai putin in presa, faci un master in „comiunicheishan” si te angajezi la o firma „globala” de PR unde faci treaba buna: inventezi rahaturi penibile pentru clientii firmei. Clientii firmei de PR sunt afaceri de zeci de milioane de euro care platesc firmei de PR un abonament consistent lunar ca firma de PR sa trimita spamuri presei cu tot felul de „stiri” incredibil de relevante. Parca si aud cum le zice firma de piar clientilor: „Lasati, nu va ingrijorati, aici e treaba noastra sa obtinem de la presa auernes si „covarigi” gratuit. Ne descurcam, presa e compusa din idioti, o sa puna botul”.

Asa s-o fi gandit cu siguranta si Anca Meliu, account manager la firma Action PR, cu nimic mai presus, ba chiar mai prejos ca McCann PR, o alta firma de cersit comunicate moca. Ne-a trimis un spam cu o incredibila si nemaivazuta initiativa, mascata sub induiosatoarea sarbatoare de 1 iunie, cand isi propune sa invite la consultatii stomatologice gratuite „toti copiii si tinerii cu varste de pana la 18 ani in clinica Medicover”. Ati inteles, da? Sa publicam noi gratuit ceva ce lor le aduce baze de date si recuti noi pentru clinica aflata in crah financiar. Caci Medicover are o cifra de afaceri de vreo 15 milioane de euro si pierderi constante si serioase in ultimii ani.

Draga Anca Meliu, presa nu e o prostituata. Asa cum este industria de PR. Spune-le clientilor tai de la Medicover ca ceea ce faci tu ca piarizda e neprofesionist. Si ca ar fi foarte bine sa aloce un buget pentru advertoriale. Nu sa cerseasca.

PS: Haha, am dat de articolul asta. Deci, in 2015, Anca Meliu a parasit, hahaha, piarul, si si-a luat in mana destinul. L-a frecat bine intr-o afacere privata prin 2015. Si a revenit la piar, in 2017. E mai sigur si mai putin riscant sa stai sa o freci toata ziua, sa bei cafea si sa cersesti free media.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *