//
Din oras

Cererile pentru un loc de parcare depuse în 2024 sunt valabile până la soluționarea lor

Cererile depuse în 2024 pentru care clujenii au primit răspuns că rămân în atenția Primăriei Cluj-Napoca rămân valabile în continuare. Așadar, cetățenii nu mai trebuie să depună o nouă solicitare pentru anul 2025 – cererea existentă rămâne valabilă până la soluționare.

Clujenii care nu au depus în anul 2024 o cerere pentru un loc de parcare pot să o depună de acum – online pe website-ul Primăriei sau fizic, la Centrul de Informare pentru Cetățeni de pe strada Moților sau primăriile de cartier.
„În vederea eliberării în primele zile ale anului a aglomerației de la ghișeele registraturii Primăriei Cluj-Napoca, inclusiv de la ghișeele primăriilor de cartier produsă de numărul mare de cetățeni ai municipiului, solicitanți ai locurilor de parcare atribuite în baza cererilor care au valabilitate doar în cursul anului în care au fost înregistrate, considerăm că se impune modificarea articolului 3 din regulament în sensul prelungirii valabilității cererilor până la soluționarea acestora, excluzând astfel regula anualității depunerii acestora în vederea atriburii locurilor de parcare”, menționează reprezentanții Primăriei.
De asemenea, începând cu data de 12 decembrie 2024, abonamentele pentru zona centrală vor fi emise exclusiv lunar pentru anul 2025, urmând ca din ianuarie să poată fi achiziționate și celelalte tipuri de abonamente.

Pentru informații suplimentare, puteți contacta Primăria Cluj-Napoca prin aplicația MyCluj, email sau telefon. Regulamentul complet poate fi consultat pe site-ul Primăriei – HCL nr. 778/2024 din 6 decembrie 2024.