In vizorUncategorized

Camioanele vor fi interzise în Cluj, Gilău si Baciu. Ce spun șoferii

Consilierii locali au aprobat proiectul de hotărâre privind interzicerea traficului greu de tranzit în Cluj-Napoca.

Mașinile cu tonaj greu de peste 7,5 tone nu vor mai putea tranzita localitățile Gilău, Baciu și Turda.

„Niciun TIR nu va mai intra prin Gilău. Toate TIR-urile și camioanele de peste 7.5 tone, de la Căpuș merg la Nădășel pe noul drum județean reabilitat, iar dacă merg la București urcă pe autostradă spre Turda și merg mai departe.

Cele care vin de la Oradea și merg spre Bistrița sau Baia Mare, la Nădășel nu mai intră prin Cluj-Napoca, urcă pe autostradă și merg până la Tureni, continuă pe drumul expres, coboară pe DN1 câțiva km, continuă pe centura de ocolire Vâlcele Apahida, au ajuns la capătul Clujului la OMV Apahida și merg spre Bistrița sau Baia Mare.

La fel, traficul greu care vine de la Bistrița sau Baia Mare nu va mai intra deloc în Cluj-Napoca.

La Răscruci, vor avea informare că trebuie să urce pe centura Vâlcele – Apahida, iar în celălalt capăt vor avea interzis să mai coboare la Gilău.

Chiar dacă traseul propus e mai lung, timpul de parcurs e înjumătățit, pentru că e una să mergi pe Autostrada Transilvania și alta pe Calea Baciului”, a explicat primarul Emil Boc.

Circulația camioanelor va fi interzisă pe Calea Baciului, Coposu, G.Bruno, pod Locomotivei, F.Chibrituri, Gării, Oașului, Muncii.

Șoferii care nu respectă aceste noi reguli vor fi amendați cu 2500 de lei pentru cei care tranzitează și 3000 de lei pentru cei care aprovizionează în oraș fără autorizație.

Evident noile interdicții au creat o serie de nemulțumiri printre șoferii de camioane.

Iată ce au transmis aceștia:

„Transportatorii sa ia atitudine si sa refuze aprovizionarea in Cluj Napoca, cat pentru tranzit trebuie evitat cu tarie. Sa pui restrictii fara sa gandesti este usor. Sa pui la dispozitie infrastructura imposibil ..oricum foarte scarbos de tranzitat Cluj Napoca cu camionul”.

„Ce glumă sinistră. Păi un camion ce vine dinspre Oradea spre BN sau invers consumă cel puțin 50 de litri de motorină în plus, mai ales ca are vreo 3 urcări. Cred ca nici un oraș din Europa nu are asemenea ocol”.

„De vină sunt patronii. Unu. Nu ar trebui să mai aprovizioneze nici un oraș care cere taxă în plus de intrare în oraș. (Autorizație) Să ducă marfa, primarii. Doi. În ce țară, în-afară de România, plătești taxă de drum și autorizație de intrare în oraș. Trei. Cum poate un primar să oblige tot traficu greu, să ocolească tot județul, numai să nu mai intre în oraș. Sper totuși să se autosesizeze cineva, pentru aceste ilegalități”.