Din oras

Bicicletele europene ies pe strazile Clujului in iulie. Doar o parte dintre ele

Cele 540 de biciclete “europene” ce ruginesc de un an in depozitele Regiei Autonome a Domeniului Public vor fi scoase pe strazile Clujului in luna iulie. Dar nu toate. La startul proiectului Bike Sharing, primaria clujeana va pune in functionare doar o parte dintre biciclete, timp de o luna, pentru a testa sistemul.

Vom avea biciclete europene pe strazile Clujului luna viitoare. Cel putin asta sustin reprezentantii Primariei Cluj-Napoca. Proiectul Bike Sharing este pe cale de a fi inaugurat, insa nu cu toate cele 540 de biciclete europene, cumparate de Primarie de mai bine de un an.
Pana acum, s-a pus praful pe ele in depozitele RADP, acolo unde au fost tinute in tot acest timp. Din iulie, vor fi scoase cateva dintre ele, pentru a fi testat sistemul.

“In iulie 2015 vom face un proiect pilot. Trebuie sa receptionam statiile, sa fie curatate si functionale. Dupa aceea, facem un proiect pilot. Sistemul va functiona limitat, pe o perioada de o luna, pentru a-l testa:, a declarat Ovidiu Campean, director al directiei Comunicare, Relatii Publice si Turism din Primaria Cluj-Napoca.  

Cat priveste statiile, acestea trebuie predate Primariei Cluj-Napoca in stare perfecta.

“Sunt in sarcina antreprenorului, are obligatia sa le predea fara probleme”, a adaugat Ovidiu Campean.

In acelasi timp, inca se lucreaza la trasarea celor peste 9 kilometri de piste din Cluj-Napoca.

Aceste biciclete ar fi trebuit sa circule pe traseele din Cluj-Napoca, Apahida si Floresti inca din august 2013, insa termenul de finalizare a proiectului a fost amanat de mai multe ori.

Initial, firma care a castigat licitatia, Viacor Engineering, avea ca termen de contract luna august 2013 pentru a termina cei 14 kilometri de piste si a pune in functiune cele 540 de biciclete, inchiriate gratuit in baza unor carduri.

In final, reteaua pe care Primaria ar trebui sa o realizeze implica 14 kilometri de piste pe traseul Floresti-Cluj-Apahida, amenajarea a 50 de statii self-service – 43 in Cluj-Napoca si restul in Apahida si Floresti – si dotarea lor cu cele 540 de biciclete.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *