
Termenul-limită pentru depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului ”Proiectarea și execuția lucrărilor de deviere a traseului situate între km 10+009 – km 12+000 si km 21+406 – km 24+890, aferente autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, subsecțiunea 3A2: Nădășelu – Mihăiești, la km 8+700 – km 25+500”, a expirat marți. Conform Companiei Naționale de Autostrăzi, o singură ofertă a fost depusă. E vorba de asocierea Ozaltin Insaat Ticaret Ve Sanayi AS – Ilgaz Insaat Ticaret A.S. – Visio Construction Works SRL.
Lucrările aferente zonei cuprinse între km 10+009 și km 12+000 presupun devierea traseului spre aval, prin construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km fundat pe piloți forați de diametru mare, fără a afecta versantul din zona lucrărilor.
În ceea ce privește zona cuprinsă între km 21+406 și km 24+890, traseul autostrăzii se va devia în zona km 21+406,49 prin construirea unui viaduct cu lungimea de aproximativ doi kilometri, conducând la depășirea în aval a traseului drumului național DN 1F precum și a cursului pârâului Topa Mică, ajungând pe malul stâng al acestuia, într-o zonă relativ plană. Racordarea la traseul existent se va realiza în zona km 24+890 al traseului inițial.
Durata contractului este de 27 de luni, dintre care 9 luni perioada de proiectare. Contractul a fost estimat la peste un miliard de lei – mai exact 1.114.273.701,00 lei plus TVA, sursa de finanțare fiind asigurată prin Planul National de Redresare și Reziliență (PNRR).
CITEȘTE ȘI:
Licitația pentru viaductele de peste 3 km pe sectorul Nădășelu-Mihăiești a fost deblocată
AUTOSTRADA MELCULUI se împotmolește în cimitirul din Nădășelu