Din oras

Aplicatia care va revolutiona moda secolului 21, creata de doi clujeni stabiliti in Silicon Valley

Avataruri 3D recreate, body-modeluri realiste si optimizarea stocurilor prin analiza bazei de date. Acestea sunt cateva din noutatile pe care le aduce aplicatia Atelier, realizata de o companie start-up specializata in servicii digitale de fashion interactiv, Tulemod fondata de clujenii Daniela Florescu si Bogdan Pintea, stabiliti in Silicon Valley.

Realizatorii aplicatiei si-a propus sa redefineasca modul in care utilizatorii, designerii si retailerii interactioneaza online “schimband complet si definitiv moda”. Lansat in acest an in SUA, serviciul de ecommerce Atelier este oferit in aceasta toamna si in Romania de catre Tulemod. Companie de start up 100% romaneasca este specializata in servicii digitale de fashion interactive. Fondatorii sai, Daniela Florescu si Bogdan Pintea, sunt clujeni stabiliti in Silicon Valley, cu departamente de cercetare si dezvoltare in Seattle si in Cluj-Napoca.

Reprezentari virtuale pentru estimarea datelor reale

Mai precis, aceasta aplicatie va implica utilizatorii in procesul decizional prin oferirea catre distribuitori a unui model bazat pe cerere.  

“Distribuitorii online se confrunta cu blocarea unor sume de ordinul miliardelor in stocuri. Desi furnizarea produselor catre distribuitori este bine reglata, informatiile referitoare la cererea reala sunt incomplete din cauza lipsei datelor asupra nevoilor si dorintelor utilizatorilor”, precizeaza oficialii companiei clujenilor.

Astfel, aplicatia le permite designerilor si brandurilor sa realizeze mostre care sunt modelate si incarcate apoi in baza de date a aplicatiei.

“Utilizatorul are posibilitatea de a-si distribui imaginea prin intermediul Facebook, Twitter sau Pinterest oferind profesionistilor date si statistici in timp real ce vor fi folosite la previziunea tendintelor. Datele extrase din comportamentul clientilor ajuta la stimularea pietei pentru receptarea noilor creatii. Astfel se minimizeaza riscul investitiei in producerea acestora si se maximizeaza beneficiile oferind informatii despre pozitionarea brandului si preferintele utilizatorilor”, au mai aratat acestia.

Cabina de proba virtuala

Aplicatia ofera si o alta directie de dezvoltare pentru magazinele online care vand haine: cabina de proba virtuala.

“Atelier ofera un nou mediu de prezentare, diferit de cel de pana acum, care infatiseaza avatarul realist al bloggerului de moda, Ana Morodan, ca manechin care probeaza haine. Utilizatorul poate vizualiza tinuta in miscare sau poate deschide conversatii cu prietenii pe retelele de socializare”, au mai anuntat reprezentantii firmei.

Aplicatia este disponibila deocamdata doar in App Store, dar va avea in viitor si o versiune de Android.

Lansarea aplicatiei la Cluj-Napoca va avea loc in 30 octombrie, de la ora 14, la Grand Hotel Italia. Aplicatia s-a lansat in premiera in cadrul Salonului Romanian Fashion Trends & Brands (RFTB editia din 2014), si este gazduita online pe Molecule-f. Se preconizeaza o “conferinta unica in tara, dedicata segmentului de fashion e-commerce”, intitulata Hotspot fashion, la care participantii “vor descoperi beneficiile pe care le poate aduce aceasta aplicatie atat designerilor, cat si retailerilor online cu stocuri mari”.

Pe langa experimentarea aplicatiei, participantii vor avea ocazia sa asculte si alti speakeri ce vin din UK, Bucuresti si Cluj. Intre acestia, Colby Hanks (Online Analyst Estee Lauder), Cristina Popa (Head of Customer Service Fashiondays), Ana Sipciu (Industry Manager Google), Liana Martin (autor carti si fashion editor fashionandbeauty.ro), Mirela Bucovicean (owner Molecule-f), Alina Ceusan (lifestyle blogger), Andreea Beltic (owner Alo-Moda), Adelina Catinas (owner Cathias Edeline). Programul poate fi consultat pe site-ul manifestarii, unde se pot face si inregistrarile.

Foto: fulviameirosu.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *