Din oras

Zeci de clujeni se plâng că nu funcționează aplicația 24Pay pentru achiziția biletelor de autobuz. Ce spune CTP?

Aplicația 24Pay, folosită de mulți clujeni pentru a-și achiziționa biletele de autobuz, este nefuncțională de cinci zile. Clujenii au făcut zeci de sesizări, nemulțumiți că nu mai pot să-și cumpere biletul valabil 30 de minute.

„Aplicatia 24 Pay nu mai poate fi folosita pt transportul in comun in Cluj. Recent domnul primar a anuntat ca introduce biletul de 90 minute, de unde putem sa il luam daca 24Pay este nefunctional?! Am inteles ca aplicatia are lucrari de mentenanta…acestea ar trebui sa aiba o durata anuntata!”

„Nu se mai pot achizitiona bilete prin aplicatia 24 pay dar pe site ul primăriei încă apare ca exista colaborare cu aplicatia. Am scris și celor de la 24 pay dar încă nu am primit raspuns”.

Compania de Transport Public a anunțat încă din 30 septrembrie că aplicația va fi nefuncțională o perioadă din cauza unor lucrări de mentenanță. Din păcate, dezvoltagtorii aplicației nu au anunțat cât timp vor dura aceste lucrări.

„Lucrări de mentenanță 24pay

În următoarea perioadă nu va fi posibilă plata cu cardul bancar prin aplicație.
 Lucrările urmăresc îmbunătățirea performanței, stabilității și securității serviciului pentru o experiență mai bună.
Revenim cu informatii când achiziționarea titlului de călătorie prin aplicația 24Pay va fi din nou operațională.

Ne cerem scuze pentru inconveniențe și vă mulțumim pentru înțelegere”, a transmis CTP Cluj.

Potrivit informațiilor din alte județe, aplicația ar fi trebuit să redevină funcțională în 3 noiembrie, dar asta nu s-a întâmplat.