
Asociația Pro Infrastructura susține că marți, 18 februarie, a fost desemnat câștigătorul pentru proiectarea și execuția tronsonului cuprins între nodurile 5 și 18 al Centurii Metropolitane Cluj-Napoca (CMC).
Mult-trâmbițatul apendice al CMC, lărgirea la 6 benzi a DN1, așteaptă lucrările serioase la fundații. Deocamdată avem doar decopertări și relocări de utilități.
La o o analiză a tuturor aspectelor remarcate de Asociația Pro Infrastructură nu putem decât să remarcăm că Primăria Cluj-Napoca nu pare să învețe din greșeli. Au repetat aceeași greșeală de modificare a indicatorilor tehnico-economici în timpul licitației la fel ca în cazul metroului ceea ce a dus la pierderea banilor din PNRR. Aceeași greșeală poate costa acum finanțarea metroului. O fi doar incompetență crasă, sau rea voință, ca să poată apoi să se plângă că ei vor să facă centura, dar nu primesc bani?