
Toate companiile aeriene au probleme în perioada de vară deoarece nu au suficient personal care să acopere toate zborurile care au fost programate. Însă nimeni nu se aștepta ca și zborurile charter să fie afectate de aceaste întârzieri.
Părinții clujeni se plâng de faptul că au fost nevoiți să aștepte multe ore în aeroporturi după ce zborurile lor au suferit întârzieri. Situația este extrem de neplăcută deoarece cei mai mulți pasageri sunt familii cu copii.
„Scriu aceste informații pentru toți cei care urmează să plece în vacanțe, zboruri charter și nu numai. Sunt foarte multe întârzieri și anulări, cu diferite companii astfel încât înarmați-vă cu răbdare și țineți strâns legătura cu agențiile de turism. Noi am zburat cu HiSky, ruta Zakynthos-Cluj zbor planificat inițial la ora 06:45 am. După check-in am fost anunțați că zborul a fost amânat pentru ora 13:30, apoi 18:30, ca decolarea să fie într-un final la ora 20:30. Se știa de întârziere de la miezul nopții, pentru că au fost persoane care au primit mesaje de la anumiți tour operatori. Toate transferurile către aeroport s-au desfășurat conform planului, fiind preluați de la hoteluri începând cu ora 03:35. Am fost 180 de persoane, majoritatea cu copii. În toată această întârziere de 14 ore agenția de turism ne-a trimis la HiSky și invers. Familiile cu copii au fost trimise la un hotel timp de 4 ore, restul de 10 ore petrecându-le în aeroport”.
„Zborul nostru a fost amânat de 3 ori în mai puțin de jumătate de oră. Deși zborul inițial era la 21:35 s-a tot amanat pana ce am ajuns sa decolam la ora 03:00 din Creta. Sigur că frustrarea și nemulțumirea sunt la cote mari și datorită faptului că a fost vorba și de copii (9 ani și 1.9 ani)”.
„Se pare ca toate charterele au întârzieri foarte mari. Noi am stat în aeroportul din Antalya 6h. La fel, fără nicio explicație din partea Tour-operatorului. Ba mai mult, înainte de a pleca spre aeroport am întrebat dacă există vreo întârziere și mi-au spus că nu”, reclamă părinții.
Toate companiile aeriene par să aibă probleme cu respectarea orarelor de zbor. TAROM a anulat azi aproape toate cursele care trebuiau să decoleze de pe OTOPENI, ceea ce a creat haos în aeroport. La Cluj-Napoca, întârzierile și anulările zborurilor operate de Wizz Air au provocat haos zilele trecute.
Din păcate, cei care au de suferit sunt pasagerii care apoi trebuie să treacă prin proceduri extrem de greoaie pentru a primi compensații pentru zborurile amânate sau anulate.