Inspirata de clientii zurlii care fac aerobic si fitness la GIMMY, cele mai iubite cluburi de sport din Cluj-Napoca, si care isi pun pe pagina de facebook poze „selfie” din timpul antrenamentelor, Cristinei Alexa, creatoarei conceptului Gimmy, i-a venit o idee nastrusnica: sa faca un concurs de „selfie”-uri la Gimmy si, prin tragere la sorti, sa ofere nu mai putin de 1000 de dolari fericitului castigator!
„Selfie” a fost ales cuvantul anului 2013 de catre custozii dictionarelor Oxford. „Selfie” este o poza pe care ti-o faci singur cu telefonul sau cu o camera digitala si apoi o arunci in focul Facebook-ului sau Instagram-ului, ca sa afle si prietenii tai unde esti si ce faci. Contestat sau ironizat la aparitie, „selfie” a fost insa repede adoptat de toti cei ce stiu sa ia viata in piept cu umor.
O gramada de clienti de toate varstele, baieti sau fete, isi pun saptamanal selfie-uri cu ei sau amicii lor facand sport la Gimmy. Ne-am gandit ca asta inseamna ceva pentru ei si ca ar trebui sa ii stimulam si mai mult. Gimmy nu a fost niciodata un brand conventional, asa ca am imaginat un concurs de selfie-uri.
Ideea de baza a campaniei este sa iti faci un selfie oriunde in interiorul Gimmy, ok, nu in toaleta :), si sa il postezi pe pagina ta de Facebook sau pe Instagram, taguind in mod obligatoriu pagina noastra www.facebook.com/GimmySport pentru ca noi sa stim ca participi la concurs. Daca nu uiti sa pui si hashtagul #gimmyselfie pe Twitter/Instagram/Facebook e si mai bine.
Te sfatuim sa te dai in stamba: arata-ne la ce ora de aerobic ai fost sau cat ridici intr-un brat sau ce muschi ai facut sau ce colanti sexy ai pe fund!
Vrem „sa ne radem impreuna” si sa afle de noi tot Clujul. Am vaga impresie ca asta va fi campania anului in Cluj, mai toti clientii nostri sunt veseli si fara prejudecati!
Poti participa cu mai multe selfie-uri daca respecti conditia de taguire a paginii noastre de Facebook sau daca pui hashtagul #gimmyselfie pe Instagram. La finalul campaniei, vom organiza o tragere la sorti la care vor participa si clientii nostri! Fericitul castigator va avea niste sarbatori mai mult decat fericite caci va primi „in mana” 1000 de dolari!”, a declarat Cristina Alexa, proprietara Gimmy.
Infiintate in 2011, cluburile de fitness si aerobic Gimmy au devenit alegerea preferata pentru foarte multi clujeni, atrasi de conditiile foarte bune oferite atat din punctul de vedere al dotarilor si al echipamentelor de top, cat si de atitudinea pozitiva a antrenorilor. In acest moment, Gimmy este cea mai vizitata retea de sali de sport din Cluj-Napoca, avand peste 4000 de membri platitori pe luna.
Detalii despre abonamente pe www.gimmy.ro !