Un clujean atrage atenția asupra modului în care personalul de la ROD, restaurantul de pe Calea Turzii, tratează cu lejeritate măsurile de siguranță. Clientul s-a arătat nemulțumit de faptul că a plasat o comandă online, pe care a plătit-o cu cardul, dar pentru care a trebui să aștepte în local, în vreme ce angajatul restaurantului nu avea masca pusă corect, iar în local se aflau mai multe mese ocupate, considerând că s-a expus prin faptul că și-a luat mâncarea de la ROD.
„Restaurant deschis în Cluj- Napoca. Masa se servește în interior făra probleme, și iată cum pregătește pizzerul comanda mea plasata online și platita anticipat cu cardul. Toți aerosolii în pizza mea. Poze din captura atașate.
Ce să mai spui că pe terasa acoperită, legea antifumat nu există, poți să tai fumul cu sabia. Noi stăm în case și alții își bat joc de libertatea noastră. Este un focar de infecție … pentru profit”, arată Mircea Rusu în sesizarea transmisă către Ziar de Cluj.
FOTO:
Cu toate că de astăzi localurile pot servi clienți în interior, la o capacitate de maxim 30% din totalul locurilor disponibile, faptul că pizzarul nu purta masca în mod corect, în așa fel încât să îi acopere și nasul, încalcă dispozițiile în vigoare. Administratorii bistrițeni ai restaurantului ROD pot fi sancționați contravențional pentru acest aspect, la fel și angajatul lor.