Conducerea Consiliului Județean Cluj se văicărește că Guvernul a lăsat județul fără bani, dar plătește 6.000 lei pentru două comunicate de presă. Anunțul de achiziții face referire la un proiect privind accesul populației la servicii medicale. Comunicatele de presă trebuie publicate pe un site generalist de interes local/regional cu minim 3.000 de vizitatori unici pe lună.
În 17 decembrie 2018 a fost semnat un contract între Ministerul Dezvoltării Regionale, Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest și Consiliul Județean Cluj pentru asigurarea accesului la servicii de sănătate în sistem ambulatoriu pentru populația municipiului Cluj-Napoca.
„Obiectivul general al proiectului este dezvoltarea infrastructurii sanitare, prin investiții în dotări sau lucrări necesare infrastructurilor sanitare, care contribuie la dezvoltarea operaționalității la nivel național, regional și local, reducând inegalitățile în ceea ce privește starea de sănătate publică și îmbunătățind accesul la serviciile medicale de calitate”, se arată în caietul de sarcini.
Prin acest proiect se dorește atât creșterea accesului populației la servicii medicale în ambulatoriu, cât și dotarea cu echipamente a unităților sanitare.
În cadrul acestui proiect este prevăzută și publicitate, mai exact publicarea a două comunicate de presă. Potrivit documentului, publicarea unui comunicat de presă costă 3.000 lei, fără TVA. Un comunicat este prevăzut pentru începerea proiectului și unul pentru etapa finală.
„La începutul și la sfârșitul implementării proiectului se vor emite anunțuri/comunicate de presă în mediul online, care vor fi redactate în conformitate cu Manualul de identitate vizuală pentru Programul Operațional Regional 2014 – 2020. Machetele materialelor se vor realiza și transmite autorității contractante în termen de maxim 3 zile calendaristice de la data transmiterii comenzii ferme de către beneficiar. Prestatorul va avea obligația să modifice și să retransmită pentru aprobare modelele/modelul selectat, conform solicitărilor autorității contractante într-un termen de 1 zi lucrătoare”, mai este precizat în caietul de sarcini.
Cele două comunicate de presă trebuie postate într-o publicație online generalistă de interes local/regional, cu trimitere din homepage către o altă pagină. Site-ul respectiv trebuie să aibă minim 3.000 de vizitatori unici pe lună și să păstreze comunicatul publicat timp de 3 zile.
Criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate-preț.
„Oferta va conține servicii care să corespundă cerințelor minimale din prezentul caiet de sarcini, respectiv organizarea activităților și structurarea acestora în cadrul ofertei financiare ce urmează a fi prestate pentru ducerea la îndeplinire a cerințelor din caietul de sarcini”, se mai arată în document.