Din oras

13 variante de placute in 5 limbi la intrarile in oras

Nu mai putin de 13 oferte s-au depus la achizitia directa a Primariei prin care scotea la mezat 120.000 de lei pentru idei creative care sa aduca un suflu proaspat intrarilor invechite si prafuite in Capitala Europeana a Tineretului. In urmatoarele zile se evalueaza ofertele, urmand sa se anunte apoi castigatorul.

Doritorii trebuiau “sa scrie un eseu de maxim trei pagini in limba romana care va prezenta conceptul, suportul ideatic al propunerii; sa prezinte trei planse A2, pe orizontala, cu planuri, fatade, sectiuni, desfasurari, detalii tehnice si perspective, precum si un buget estimativ in euro pentru costurile de proiectare, executie si intretinere”.

Premiul principal al concursului consta in atribuirea contractului de proiectare, valoarea estimata fiind de 100.000 de lei. Premiul II este in valoare de 12.000 de lei, iar premiul III in valoare de 8.000 de lei.

Presedintele juriului este Radu Munteanu, iar membrii: Mihaela Ioana Agachi, Ioan Sbarciu, Florin Morosanu, Guttmann Szabolcs, Ligia Subtirica, Tudor Giurgiu, Radu Solovastru si Romulus Zamfir.

“Proiectul nu inseamna doar crearea unor semnalizari pentru caile de acces rutier in Cluj-Napoca, ci are in vedere in egala masura crearea unui sistem cadru de comunicare/informare, in 5 limbi, pentru reprezentarea vocilor comunitatii si comunicarea mesajelor lor. Cele sase intrari in oras constituie puncte de forta ale comunicarii si vor fi folosite – intr-un regim preponderent moderat de administratia locala – pentru a crea reprezentari ale narativelor majore ale orasului”, se arata in documentatia achizitiei.

Pe langa semnalizarea multilingva a celor sase intrari in oras se cer modele pentru panouri din proximitatea blocurilor sau prinse pe unele elemente de infrastructura urbana – in categoria informare publica cetateneasca. In categoria informare publica institutionala se recomanda cilindri, panouri, instalatii pentru vitrine.

Printre criteriile de evaluare se numara: coerenta si forta cnceptului propus, atracttivitatea designului si functionalitattea obiectivului, precum si realizarea acestuia.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *